Схема эбу simtec 56.5

схема эбу simtec 56.5
The Family II also spawned two diesel variants, the 1.6 L and 1.7 L. These engines are sometimes referred to as «Big-block» engines by enthusiasts; in contrast to the smaller Family 1 engines which are sometimes referred to as the «Small-block» engines. Only their external aspect and the connection type differ. At their heart is an ELM327 circuit. Autodata diagnostic trouble codes fault locations and probable caus… Autodata diagnostic trouble codes fault locations and probable causes — 2004 edition. Отличаются изменённым двигателем объёмом 1,8 (установлены иные распредвалы, поршни, возможно, коленвал с шатунами), возможно, установлена КПП с иными передаточными числами. Zahlen und Fakten». Retrieved 29 December 2014. ^ «Holden stops Family II engine Production». Zer Customs.


The naturally aspirated 16-valve version of the 2.0 L— 1,998 cc (121.9 cu in)—cast-iron-block engine is the successor to the OHC-engines and a predecessor to the 16-valve Ecotec-line of engines. This engine replaced the 2.0 8v C20NE (116 hp) version that was considered weak when fitted to cars like Omega and Vectra, by the Brazilian market. Считается неприхотливым, одним из самых удачных в линейке двигателей для Вектры Б. Имеет распределённый впрыск, блок зажигания с двумя катушками (по одной на каждую пару свечей), один лямбда зонд, катализатор. Opel began production of the 1.6 L in 1980.[4] A diesel fueled version was also available. При подключённой аккумуляторной батарее один из контактов ЭБУ всегда находится под напряжением. Retrieved 23 May 2014. ^ «GM do Brasil Milestones: 1980 – 1989». Retrieved 29 December 2014. ^ «Werk Kaiserslautern.

Retrieved 22 April 2008. ^ Vauxhall, «Vauxhall Calibra DTM Special Edition Sales Brochure», 1995. ^ Autopedia online – .au. All these engines feature a 81.6 mm (3.21 in) bore and a 86.0 mm (3.39 in) stroke. 2.0[edit] The X20XEV is the first Family II engine branded as Ecotec, a mass-market successor to the C20XE with a Lotus-developed cylinder head. Модуль SIMTEC70 предназначен чтения-записи FLASH-памяти ЭБУ Siemens SIMTEC70, устанавливаемые на автомобили Opel через диагностический разъем. Despite its age, it remains the powerplant of choice for many Formula 3 teams and has most recently found acclaim in the Australian F3 scene where Tim Macrow, the 2007 Australian F3 champion, drove an Opel-Spiess powered car to claim victory. Typical uses for the engine have ranged from hillclimb events, to open wheel racing categories.

Похожие записи: